Ceyolii Merhaba 37+6 yıl 2 gün önce doktor kontrolüm vardı nst falan derken doğuma dair belirti çıkmadı pek doğumdan önce kendinizde ne gibi belirtiler gözlemlediniz fikir verebilirseniz çok sevinirim
hunilimom Ceyolii hiç belirtim yoktu belirti kastım açıklık sancı gibi hiç biseyim yoktu 41. Hafta da bir gece suyum geldi öyle doğumum oldu
hunilimom Ceyolii rica ederim 🌸 evet normal doğum oldu şuan 2. Ye hamileyim bunda da sancılarım yalancı imiş 😂 nst de çıkmıyor cunki
Ceyolii Cekikveannesii ben yürüyüş yapıp hurma yiyorum evim müstakil merdiven inip çıkıyor pztsiden itibaren de pilates topuna başlıcam ama sanırım biz ne yapsak da minikler istediği zaman geliyor
Ceyolii hunilimom ya benim doktorum pek 41 i bekleme taraftarı değil o yüzden ben de biraz huzursuzlandım
Merii2704 Yarın 38 olacağım 37+2 deyken nst de hafif sancılarım çıktı açılma var mı bakmadılar ara ara hafifden sancı hissediyorum acaba ne zaman gelir gelemsi için neler yapsam etkili olur ?? Hurma yiyorum başka ne önerirsiniz
Ftmnrcicek 39+4 teyim en ufak bir belirti yok :D doktorumun tavsiyeleri: hurma, yürüyüş, merdiven inip çıkmak, squat, alaturka wc kullanmak, perine masajı. Bunların hepsini uygulamama rağmen benimki gelmiyor orası ayrı :Dd