Elif13t Gebelikte vazelin kullanımının Bi zararı var mı acaba. Ben karnım çıkmaya başladığından beri kullanıyorum şuan 33 haftalıgız. Benim gibi vazelin kullanan var mı
isimyazmakzorunlumu Vazelin petrolden yapıldığı için ben normalde de tercih etmezdim karar yine de sizin tabii