Elifsahin93- ee hamilelikten işte
İkiz bide .hormonlar daha fena.
Bende ikiz hamileyim.
Kokma durumu yok bende ama çok fazla sıvı akması var bende.
Gözüm akar kulağım akar burnum akar geniz akıntısı ayrı ,vajinal akıntı zaten ve aşırı terleme.
En az 2 kez duşa giriyorum. Nerye gitsem wc kağıt ile geziom yüzümğ gözümü kulağımı burnumu silmeye.
Ayak parmak aralarım terlio parmaklarmı açtığımda fresh hava girişini hissediyorum. Ee tabi bir de yaz ayı. Normal.
Ha ben kokmadm ama genel rutin bi alışkanlığım var hamilelktende önce. Rollon kullanırım her duştan sonra mutlaka ve yine her duştan sonra vücut spreyi sıkarım 1 2 fıs havaya.havadan o tenime düşer.
Yani bilmiyorum. Kokuoduysamda kokmadm böylelikle. En az 2 duş bi de bu kokular..
Saçlarıma sıvı durulanmayan yağlar serumlar kremler sürerim duş sonrası. Ondan belki bilmiorm mis gibi kokarm. Sende sık duş al ve rahatsız oluorsn böyle ürünler kullanabilirsn.
Ben kokuo olsam pskolojm etkilenirdi çünkü.
Ayak kokusuna gelince. Ayaklarm hiç kokmaz. Ağır spor yapaym yine kokmaz. Ondan ayaklara özel bir tavsiyem yok. Çünkü kullandgm bişi yok