Canim benimde heralde o haftalarda olmustu 12 ya da 13 civari bendede ultrasonda bisey gözükmedi ve tedbir amacli progestan kullandim simdi çok şükür 21+3 oldum. Geçinceye kadar 2 3 hafta nolur nolmaz fazla ayakta durma kendini yorma canim🌺 hiç bisey olmaz