Hayırlı akşamlar hanımlar, 10 haftalık hamileyim bugün iç çamaşırımda sürekli ıslaklık hissediyorum çok rahatsız oluyorum bir önceki gebeliğimde de böyle olmuştu ve maalesef kese su sızdırıyormuş bebeğimi kaybettim 😔 başına gelen var mı inşallah yine aynısı değildir çok tedirginim