Normalde adetin 3. Günü iğne ilaç ne verecekse dr ona başlanıyor siz yine de gidin yumurtaların durumuna göre doktor sizi yönlendirir. Ben klomen kullandım 3. Gün başladım 5 gün kullandım sonra 2 şer gün arayla yumurta takibine gittim 14. Gün 20 mm olmuştu sanırım yapıldı aşılamam