Merhaba kızlar 5 hafta 5 günlük hamileyim düşük riski yaşadım kanamamı durdurdu doktor progestan ile şimdi bir haftadır yatıyorum. Kesenin gelişimi gayet iyi fakat çok solda olduğunu söyledi doktor zamanla ortaya gelir ama gelmezse sıkıntı dedi sizlerin de başına böylr bir olay gelen var mi? Doktorlarınız ne söyledi ya da önerdi. Lütfen yardımcı olur musunuz 😔