cananhazal Kızlar 12 haftalık hamileyim. Karnımın alt kısmında sanki böyle damar atıyor gibi pıtpıtpıt bişeyler oluyor normal mi nedir bu yaşayan var mı
suscarparimm cananhazal şimdi aaa bende hissettimciler gelmeden açıklayıp gidem Gazdır o bebişim yada bağırsak hareketidir 16 dan önce mümkünaaaatı yok ne yazıkki
EmineDefneGokce cananhazal damardır. bebeler hareket etse bile rahim duvarına çarpıp bizlere hissettirecek kadar güçlü değiller 🥰
Merve201119 cananhazal canım bebek hareketi damar atması şeklinde olmuyor o senin nabzın olabilir canım genelde herkeste oluyor o nabiz atması gibi bebek hareketi karnını seyiriyor içten nabiz gibi değil yani
cananhazal suscarparimm çok fazla oluyor ve özellikle akşamları oluyor. Bende şaşırdım hissetmeme. Ama okuduğum birkaç makalede zayıf bireylerin 12.haftada hissedebileceği yazıyor dedim ondan olabilir mi acaba
EmineDefneGokce cananhazal hayır herkes yaşıyor . ben 14 e giricem her dakika yaşıyorum 😂 gaz galiba ya da damar . Ama bebek olamaz . Zayıf veya kilolu olmakla da alakası yok bence . Bebek bi kere o kadar güçlü değil hareketleri rahim duvarına çarpmıyor . Bende zayıfım mesela
cananhazal EmineDefneGokce gaz diyelim o zaman ama seyirme gibi değişik bişey korktum bende yolunda gitmeyen bir şeyler mi var diye
cananhazal suscarparimm yok öyle hissetmek değil bide realist bir insanım 😂 Değilse değildir yani hayatım. Ama ilk hamileliğim olduğu için tedirgin oldum
cananhazal Merve201119 karnımın alt kısmında olunca korktum bende birde riskli bi hamileliğim vardı kanamam vs çok şükür atlattım ama korktum yine de yolunda gitmeyen bir şey mi var diye
Merve201119 cananhazal yok canım bendede oluyor o herkeste oluyor hamilelikte iki katı kan pompalandigi için biraz daha hızlı atıyor nabiz demişti doktorum canım endişe etme