Aag06 Sedaaa95 hafif egimli olansa bu ben kullandim 9aya kadar ustunde yatti valla heryere tasiyabildim bebegi yerde koltukta hep bunda yatti besik sevmedi .ayagimda saallarken bile ustunde yatiyordu cok rahatti ya 2.bebisim olursa ilk bundan alirim yine
Aag06 Sedaaa95 al bence sag sol destegi oldugu icin sola yada saga egimli yatiriyordum ben sirtustu yatinca kusar bogazina kacar diye acikcasi uzu sure bebegimin yatahi sadece buydu yirtildi parcalandi kullanmaktan 😀
Sedaaa95 Aag06 tamamdır teşekkür ederim alacağım😊 kurması falan olsa sürekli qklım kalır bunda en azından daha rahat olur dedim bende
Tugcebanu Kiraz çekirdekli olanı aldım arkadaşlarımın çocuklarına çok iyi geldiği için çoğu kişi memnun benim çevremde kullanan ☺️
Sedaaa95 Tugcebanu Benim çevrem gereksiz diyor ama bana gerekli geliyor salonda falanda koltuğa koyarım yanımda uyur 😊