1234momsss Bana aç karnına dendi ama kağıtta iki dilim tam buğday 7,8 zeytin peynir yiyiniz yazıyor hiç birşey anlamadım tamamen açmı olmak gerekiyor ?
ikkrk91 1234momsss hayir kesinlikle ac karnina yapılacak olan bir test seker yükleme testi. Bir gece onceden 12 den sonra yeme icme isini birakip sabah ac karnina ilk kanınızı vericeksiniz. Sonra size içeceğiniz icecek veriliyor.5 dkika icinde icmeniz gerekiyor. Sonra 1 saat sonra 2.kani veriyosunuz. Tekrar 1 saat sonra 3.kanı veriyosunuz.
3prens1prensesmom 1234momsss ac misin tok musun diye sormustu doktorum bana tokum dedim 50 mg lik verildi onu ictikten 1 saat sonra tahlil vermistim
1234momsss iMelekkk benden 50 mg istendi üniversite hastanesi ücret vermiyorum sadece glikoz kendim alıcam
Kleopatra- 1234momsss Herkese yapılan birşey mi yoksa bir test sonucuna bakıp mı yapılıyor doktorum bana daha yapmadı 30 haftalığımm.