Kaahvelii Buuusssrraaa Içime sinen bi isim bende bulamıyorum aslında vardı ama oda gidiyo sanki soğumaya başladım isimden nedense Arda koymayı istiyordum🙁
Buuusssrraaa Hayal01 çok güzel 😍 ben isimlerin enerjisine inanıyorum ilk çocuğum inanılmaz hareketli yaramaz kategorisinden 😂 egemen ismi beni korkutuyor o sebeple 🙈
Buuusssrraaa Kaahvelii evet birine söyleyince çok güzel demediyse soğuyorum vardı bir kaç isim aklımda 😅
Buuusssrraaa Yigitinannesiiii ay bi isim bulalım yaa isimsiz olmuyor suan da bile çocuk diyoruz hep 😂
Nur_089 Bende burda pusuda durayim😒 hala isim bulamadim begendigim isimleri hangi yoruma baktiysam cogu insan koymus nadir bi isim dusunuyorum
Buuusssrraaa Nur_089 artık tüm isimler çok yaygın ya bende bulamıyorum askknda çok farklı birsey aramıyorum ama içime sinen yok 🙃