eyuphaneylul1422 Kızlar bugun bebegım karnımın tam ortasında toplanıyor dimdik taş gıbı oluyor karnım hafiften kasıklarım da sancıyor benım gıbı olan var mı!??
tazebiranne_hg04 eyuphaneylul1422 yalancı kasılmalar bende de oluyordu o haftalarda hala oluyor doktor normal dedi
Efulimm2608 eyuphaneylul1422 35+3 teyim benimde 2 haftadır çok sık bir şekilde öyle oluyor bugün doktor kontrolüm vardı doktoruma söyledim son haftalarda bu durumla karşılaşman gayet normal herhangi bir sıkıntı yok dedi🤷🏻♀️10 gün sonra bi daha gel dedi nst ye bakacak beklemedeyiz bizde🌸🥺
Melisahinn eyuphaneylul1422 canım 34+3deyim bende bugün muayeneden geldik artık yalancı sancıların ve kasılmaların başlayacağını çok normal olduğunu söyledi doktorumuz sertleşiyor karnım benimde normal yani
eyuphaneylul1422 tazebiranne_hg04 internetten baktım aynen yalancı sancıymıs hakkımızda hayırlısı artık az kaldı🤲
Mzyyn1903 Bende 34. Haftadayım hareket etiğim zaman yürüdüğüm zaman toplanıyor karnım taş gibi oluyor oturduğumda veya yzandığımda hareketleniyor sorna normale dönüyor
eyuphaneylul1422 Melisahinn benımde 10 gun var muayene gunume bakalım neler dıycek ınsallah bebıs iyidir 😍
ada58 benim de oluyor uzun zamandır normal dinlenince azalıyor, yorulunca sancıdan duramıyorum 35. haftadayız