yarenscskn Kızlar selam yarın keseyi görmek için doktora gidicez cok heyecanlıyım inşallah görürüz bi aksilik olucak diye cok korkuyorum kalp atışlarını duyana kadar bu tedirginliğim geçmicek sanırım sizlerden güzel dualarınızı bekliyorum inşallah🐣🙏🏻
suscarparimm yarenscskn Hepimiz yaşamışızdır ilk gebeliğinde valla şimdi hastaneye 1 buçuk ayda bie gidiyorum 🤣