1erkekkannesiiii Güzel annelerr ben bebişe emzik vermek istemiyorum yani daha doğmadı ama istemiyorum. Çevrem aşağılıyor sen doğur da sussun diye verirsin boş hayal kurma falan diyolar. Aranızda emzik kullanmayan oldu mu nasıl yaptınız bunu? 🫠
umyahsen 1erkekkannesiiii kullansın diye çok uğraştım ama kullanmadı keşke kullansaydı. Kolik bebekti ve uyku düzeni yoktu çok huzursuzdu. Gazına da çok iyi geliyor. 4.ay aldı bir ay emdi bıraktı. Keşke başında tutup devam etseydi. İnanın gaz için bile kullanılır.
Aminenin_annesi 1erkekkannesiiii herseye rağmen susmuyorsa verilebilir biz bebekken vermisler bir kaybımız olduğunu sanmıyorum 😀
LamiyaCetinkaya 1erkekkannesiiii Emzik erken bebek ölümünü önlüyormuş, birkaç bilimsel makale okumuştum bu konuda. Oğluma çok uğraştım ama emzik tutmadı 😃
suscarparimm 1erkekkannesiiii Bende vermem asla diyordum ama veriyorsun 😂 kızım 4 aylıkken tutmaya başladı
Kullaniciadimibulamadimbosver Emzik büyük kurtarıcı ama😄 ağlıyor mesela ne yaparsan yap bazen susmuyor çocuk, ama o emziği verince yine bi tık susuyor 😆
Eslem_1 1erkekkannesiiii 1erkekkannesiiii bizimki hiç sevmiyor aç Olup olmadığını anlıyorum sadece emzikle o kadar😀 açsa tutuyor emiyor aç değilse midesini bulandırmıyor ağzından atıyor olayımız bu umyahsen İnanın gaz için bile kullanılır. Ne etkisi var gaza? LamiyaCetinkaya nasıl?
1erkekkannesiiii Aminenin_annesi kardeşimde diş bozukluğu olmuştu dişini kapatınca koca boşluk oluşmuştu emzik yüzünden ondan biraz korkuyorum zararı olmasın diye
1erkekkannesiiii suscarparimm 😅 galiba kullancam. benim teyzeler haklı cıkcak gibi bakalım 🤭 en azından denerim
Dogaana1 1erkekkannesiiii ilk bebeğimde hiç kullanmadım şimdi hamileyim bunda da kullanmayı düşünmüyorum. Evet kurtarıcı vs ama olsun sonrasında da kurtulmak için uğraşıyorsun. İstemiyorsanız kullanmayın
umyahsen Eslem_1 çenesi çalıştığı için bağırsakları da çalışıyor rahatlatıyor çocuğun gazını. Bir ay tuttu çok rahatlamıştım.
1erkekkannesiiii LamiyaCetinkaya internet kaynaklarına pek inanmıyorum bende haber sitelerine içerik üretiyorum sağlam kaynak aramıyorlar ama doktorunuz dediyse tabii haklısınız benim de cok bilgim yok o yüzden şimdiden sormak istedim tecrübe edenlere 😟 bayağı endişelerim var emzik vermesen durmuyor diyorlar versen sorun oluyor diyorlar kafam karıştı
Deemetibostnci 1erkekkannesiiii ben kullanmadım ısrarla iki kızımda ayagım da da sallamadım kulagını da deldirmedim kucağımada alıştırnadım millete göre mi yaşıyacaz bea iyiki öyle yapmışım
Eslem_1 Deemetibostnci sallamakta mı zararlı ben neyden keyif alıyorsa yapıyorum o an ama zorlaştı artık hamak alacağım elde ayakta sallamak güçleşti
1erkekkannesiiii Deemetibostnci bebek emzik aramaz dmi yani cok ağlarsa ne yaparım ona biraz telaşlandım ama kullanmayan olduğunu görmek biraz cesaretlendirdi 😁 teşekkür ederim
1erkekkannesiiii Eslem_1 onu duydum ben sallanan bebek aslında beyin sarsıntısı geçirip geçici bayılıyormuş bizde uyuyo sanıyormuşuz ah sonradan öğrenen kuzenlerim kahrolmuştu doktor da hafif sallama olur ama ayakta sallamak zararlı demişti
Deemetibostnci 1erkekkannesiiii okuyun okuyun araştırın genç anneler önemli böyle şeyler eski usul büyütmek mi kaldı
Aminenin_annesi 1erkekkannesiiii bildigimiz herşey yanlış çıkıyor valla arkadaşımin 2 kızı vae ikisini de ayakta paldır küldür sallayıp uyutuyor baska türlü uyumuyorlar diyor hatta cevremdeki herkes öyle uyutuyo🤔
benimmdunyamm Ben alıştırmak istiyorum inşallah alır çünkü bebeğime tek bakacam kimsem yok akşama kadar eşim işte en azindan biraz kurtarıcım olur
Senemturan 1erkekkannesiiii bnm 3.kzm digerlerine verdm buna vermicem dedm biraktirmak zor oluyor cunku sonra amA yok ya emerek uyumaya alistgi icin 1 aydir beni emzik niyetine kullaniyor besigine koydugm an agliyordu cok zorlandm artik mecbur verdm basta tutmadi suanda da cok isteyerek tutmuyor da iste uykuya dalinca aliyorum agzindan zaten
Deemetibostnci 1erkekkannesiiii kendi meme mi verdim ağladıkça daha çok vakit geçirmek zorunda kalırsınız bebeğiniz le okadar erken konuştular emzik vermediğim için çişe falan da erken alıştılar konuşmaya bağlı meme ağzında damak yapısı bozuk oluo yeme alışkanlığı değişio kendimce vermemek daha iyiydi öyle yaptım
Deemetibostnci 1erkekkannesiiii ağlarsa konuş dikkatini çekecek şeyler yap etrfa karşı dikkatli olur uyanık olur meme bağımlılık gibi sigara gibi ağzına veriyorsun emip cok cok ruh gibi duruyor çocuk benlik değil 😁
1erkekkannesiiii Deemetibostnci bebiş için en iyisini yapmak istiyorum vallahi ama işte endişe çok 😢 insallah güzelce sağlıklı yetiştirebilirim