Alyona991 Arkadaslar ben suan 15 haftaligim ve catlak olacakmi olmayacakmi bilmiyorum (( onceden onlem almak istiyorumda ne kullanmami tavsiye edersiniz?
Umayaden Alyona991 takma bu kadar takdiri ilahi konu minik bebeklerimizse çatlayalım anam böyle pozitif düşün sen bi mucize doğuruyprsn keyfine bak bebeğini düşün 😘
mommytobe_ Alyona991 yani cogu kisi genetik diyo ne kullanirsaniz kullanin ama bio oil var lierac var badger var hangisine butcen yeterse al kullan onlemini al belki catlar ama az catlar😘
tazebiranne_hg04 Alyona991 bio oil kullan canım 8. Aya kadar kullandım çatlamadım sonradan çatlamıyorum diye bıraktım çatladım ama ona rağmen çok az yağın etkisinden muhtemelen çünkü karnım dışında heryerim çap çatlak
Niss1 Alyona991 lierac ve mustela çatlak kremini dönüşümlü kullanıyorum ama biraz genetik ve iç karnınızla alakalı ne kullanırsa kullansın çatlağı olanlar var