aslhansrc1 Kızlarrr 9 agustos salı günü doğuruyorum hayırlısıylaaa heyecan korku endişe herşey karışık napıcam 😂 vae mı 9 agustos doğuracak olan ?
Aysukoseoglu aslhansrc1 Bende aynı duygular icerisindeyim canım bizimde 11 ağustos 🤣 Sağlıkla gelsin minikler inşallah 🥰
kizannesiyimm Hadi gözünüz aydın 💗 ikiniz de sağlıkla çıkın hastaneden 💐 ben de yarın konuşmam doktorumla bakalım ne zamana gün alırız ama 9’undan sonra olur çünkü 36 oluyoruz 9’una daha 😅
aslhansrc1 Selnay benim 2.ci dogumum ilkini 39da olmuştum bu 38de olucak. 3 gün öncesinden verdi günü.