Sevgili hanımlar. 40. Haftamdayım her an fındık oğlum gelebilir. Sizden fikir almam gerek. Malum doğumdan sonra herkes perişan görünmekten bahsediyor. Bundan dolayı ikisinden birini yaptırmayı düşünüyorum. İpek kirpik yada kirpik liftingini kullanan anneler hangisi daha kullanışlı acaba? Önerilerinizi bekliyorum ❤️🙏🏼🙏🏼🌺🌺