15+3 deyim bebeğin harkeetlerini artık çok net hissediyorum ve hissetmeye başladığımdan beri sol tarafimda gün içinde 4 5 kere yumruk gibi oluyo sert oluyo bı kaç saniye icinde geciyo bu kasılmami normalmi cozemedm korkuyorum biraz bide avakoda kadar olmus miniğim artık hissetmem çok normal deglmi