Şimdiden herkese sağlıklı bir şekilde bebeğinizi kucağına almayi nasip etsin rabbim bütün isteyenlere versin dün için serzayn günü verilmişti kendi isteğimle olan bir sezaryandi gerçekten abarttıklari kadar bisey değil sadece senjn elinde olan bisey saat 9.30 hastaneye kayıt yaptırdım yatislar felan derken beni nst bağladılar damar yolu ve kıyafet giydirip odaya aldılar ve gerçekten en zor olan şey beklemek bekle ki saat gelsin saat 12 den sonra alacaklarını söylediler o sırada bana serum takviyesi yapıyorlar saat 12.40 de beni alıp ameliyata aldılar gerçekten çok heyecanlı bir duygu ameliyat masasi alıp anestezi uzmanı gelip kafamı göğsüme koyup hafif eğil dedi ve gerçekten yaptığı iğneyi bile anlamıyorsun bittimi diyorsun o derece geri sondayı taktılar oda korktuğum kadar değildi sakin korkmayın anlamıyorsun bile geri doktor hazırlarken bende hazır bekliyorum geri doktor geldi başlıyoruz deyince ben daha çok heyecan yaptım işlerini yaptıkları yerde benimle sohbet ediyorlar bu benim çok hoşuma gitti ve anlamdim bile seni hafif sallayacagim dedi ben daha çok heyecan yaptım be bitti dedi o sıra prensesim ağladığını duyunca gözyaşımı tutamadım ve temizleyip yüzüme yaklastirdilar Allah şükür sağlıkliydi geri bebegi gönderdiler benim biraz 20 dk sürdü ve hafif uyumuşum geri gidiyoruz dedi yukarı odaya çıktım bebeğimi yanımda görünce allahim sen nelere kadirsin sonunda beni kavuşturdun dedim geri biraz süre veriyorlar o sıra sen anestezidesin saat 17.00 de sıvı şeyler tükettim saat.20.00 sondaya çıkardılar sadece kasmayın kendinizi 2 dk bile sürmüyor kıyafetini giydrirp yürüdüm size diyeceğim herksey sizin elinde bebeğinizi gördükçe daha çok heveslenip kalkıyorsunuz ve bol bol yürüyüş yapınız şua 1 günlük yanımda sag salim sakin korkmayın şimdiden herkesin Allah yardımcısı olsun sağ salim bebeklerinizd kavuşmak dileğimle biraz uzun oldu ama inanın ki beni çok korkuttulae ben sadece size destek olmak için yazdı.❤️❤️
Sorularınız varsa cevaplayabilirum iyi akşamlar❤️❤️