Elanur2609 Simy evet güzel yorumlar yapılmıstı pelinn hanım için. Ersoy hastanesinden önerebileceğiniz doktor varmı peki
Simy Elanur2609 orayı hiç önermem giden arkadaş hiç memnun kalmadı bnde bı sefer gitmiştim en iy saygı bence arkadaşta pişman olmuştu saygıya gitmediği için
Eminebayrambey Bende saygı Hastanesi’ne gidiyorum ebru hanıma ama artık muanede doğumda çok pahalı çok zam gelmiş
Simy Eminebayrambey evet çok pahalı ama inan en uygun fiyat yine saygıda ben çok hastane araştırdım fiyatlar uçuyor muane 275 normal doğum 4400 sezeryan 5600 dediler bana sayginın fiyatı bu
Eminebayrambey Simy ben ikinci sezeryanimi olucam her sezeryanla fiyat değişiyormuş 3cu 5600tlymis ikinci için daha uygun galiba sormadım daha ama o şekilde biliyorum sizin doğum ne şekilde olucak