Bugün ikili test yaptırdım ve ultrasonda ölçümlerinde cinsiyetini sordum. Öğrenmek için erken ama tahminde bulunabiliriz dedi, genital bölge ölçümü taptı ve kız gibi dedi. Bu tarz durumu yalanlar oldu mu? Kaçıncı hafta da cinsiyet öğrendiniz güzel anneler 🌸