Gozde0709 yürümekte zorluk çektiriyormu sana veya idrarını yaparken bi sancı gibi batıyor mu karnına böyle karnından akıp gitçekmiş gibi bi sancı bende aynı şikayeti yaşamıştım o haftalardan son haftalara kadar sağ taraf göbeğime biraz daha yakın bir yerdeydi gitmiştim doktora daha sonra idrar tahlili felan yapıldı bir şey çıkmadı sonra bebeğimin baskı yaptığını anlamıştık 🙈
Belki bebeğin büyüdüğü için baskı yapıyor olabilir