Birsenvergili oncelikle acimiyo diyemem fazlaca agri sizi oluyor ama katlabilmayacak bi agrisi yok. Normal dogumun en guzel tarafi dogumhaneden yuruyerek cikmam ve neredeyse hic yatmamak oldu. Dikislerde cok zorlamiyor acikcasi. Sutum de hemen geldi. Sunu itiraf edeyim cati muayenesi bile bana dogum yapmaktsn daha iskence gibi gelmisti 🙈