Merhabalar :) pazartesi günü sezeryanla doğum yapıcam inşallah. Anestezi için doktora sordum ona anestezi doktorumuz karar vericek dedi. Ben spinalle epidural arasındaki fark ne onu bilmiyorum. Eğer konu hakkında bilgisi olan varsa benide bilgilendirebilir mi ? Bide bişey daha sorucam evimizde çok uslu sakin bi kedimiz var ama bu aralar çok tüy döküyo. Hastaneden çıkıp eve geldikten sonra bu durumun bebeğe bi zararı olur mu ?