Sehrbnon122 Kızlar 22 haftalık ikizlerime hamileyim ve çok sık tekme atıyorlar ama baya sert hissediyorum yani göbek deliğimin üst kısmında bazen kasıkta falan yanlara dogru bile bazen vuruyorlar sizce bu haftalarda normal mi bu kadar sık ve sert hissetmem
Evhamlianne92 Sehrbnon122 valla beni gece uyandiriyor bile tekmeleri, bir de mubarek el ayak kafa hepsi calisiyor. Kafayi dayiyor gobek deligi ust caprazina ayaklar asagida (ultrasonda gorduk) eller ayaklar ayri yani ciddi bir agri bazen gidiklanma vs normal yani
A152245 Sehrbnon122 giderek daha da şiddetlenip artacak. Sona doğru karna dokununCa ya kafa ya dirsek sürekli bebeklerin kemikleri elinize gelecek. Öyle pürüzsüz bir yuvarlak beklemeyin sığmadıkları için dışa doğru çıkıntıları belli olacak😂
Sehrbnon122 Evhamlianne92 bende öyle oluyorum canım yaa takla atıyor gibi hissediyorum fıkır fıkır oluyor karnımın içi bazen kasıklarıma bile batıyor
Sehrbnon122 Evhamlianne92 bende öyle oluyorum canım yaa takla atıyor gibi hissediyorum fıkır fıkır oluyor karnımın içi bazen kasıklarıma bile batıyor
Seyma0323 Canim tam olarak 22 haftalikmisin? Acaba 2 tane diye mi öyle 🙈 ben daha tekme falan hissetmiyorum hafif damar atar gibi hissediyorum bende 21+3um
MSultann Seyma0323 Canım bende hissetmiyorum herkes hissettiğini yazınca bende mi sıkıntı acaba diyorum. 22 olacagım yarın.
yigitinannesiiiii Sehrbnon122 içeride kavga ediyolardır belki annesi😂😂🥰🥰🥰 benimde 25 haftadan sonra çok artmıştı hareketler normal bence bide sende iki tane biri dursa biri durmaz😂o haftalardada sert hissediyordumda sürekli hissetmiyordum
Yasminadem Sehrbnon122 benim tek bebek var ve 20 haftalığım ona rağmen çok sert hissediyorum. Bence kullandığımız vitamin/ multivitaminlerden dolayı böyle bebişler 😂
Ahsenmom Sehrbnon122 İkiz olduğu için mi acaba🤔 benim tek 24 de falan cok sert hissediyordum, normaldir bence ikiz olduğu için
Sehrbnon122 Ahsenmom cabım göbeğim sert oluyor ince galiba benim derim gögüs altımda hissediyorum oturduğumda yaa
yigitinannesiiiii Sehrbnon122 yaa hangisinin hareket ettiğini anlıyomusun 🥰🥰yoksa ultrasonda mı gördünüz
Fatime07 Sehrbnon122 ilk önce hangisi kendisini gösterdi cinsiyette benım de bir tanesi kendısını göstermiyor diğeri kız ama bir tanesi göstermedi daha 15 haftalık çift yumurta benım de
Sehrbnon122 yigitinannesiiiii doktorum demişti ultrasonda erkek tembel kız biraz dhaa haraketli diye canım