Kızlar ya ikilemde kaldım az önce post açtım ama çok yazan olmadı 23 haziran da boş gebelikten kürtaj oldum 8 temmuzda ilk adetimi oldum adetime 2 yada 3 gün var göğüslerim çok ağrıyordu bi test yapim dedim 2.çizgi silik çıktı şimdi hamile olma ihtimalim var mı acaba hcg sıfırlanmamış olabilir mi 44 gün olmuş kürtaj olalı