kelebek_17 Esraacann regl sancısı gibi başlayıp, belden vuran ağrı da eşlik etmişti. kesik kesik geliyordu
Deemetibostnci Sırttan beline kuyruk sokumuna girer baya Bi çekersin onu sonra bacak araba kasıgına leğen kemiklerine döner o ağrı düzenli şekilde gelmeye başlar ve kakan çişin varmış gibi olur baskı olur vajina da aha ozaman doguruyosun
Simge10 dddy benim de adet sancısı gibi ama düzensiz nst de çıkıyor açılmam yok ne zaman düzenli olur
Masalinannesi355 Benim belden girmişti, ama en önemli doğurma belirtisi düzenli araliklarla gelmesi sancınin örneğin 10 dakikada bir girip 30_40 saniye vurup çıkması 😁
ada58 benm de erken doğum riskim var, bi arkadaşım doğumdan bi kaç gün önce ishal oldum demişti var mı böyle belirti yaşayan