Maden 28+2 haftalıgiz iki gündür aşırı derecede mide yanması yaşıyorum normalde reflü rahatsızlığım var ama mideme zarar vericek birşey yemedigim halde ağzımdan acı su gaz mide yanması yaşıyorum sizler de bu haftada yasiyormusunuz yada ne kullanıyorsunuz ilaç
tarcinnnn Maden bütün hamileliğim gavisconla geçti 3-4 günde bir şişe bitiriyordum resmen o da tam geçirmiyor ne yazık ki :( onun dışında beyaz nohut çok iyi geldi yatmadan önce atıyordum ağzıma bir avuç. Soğuk süt de iyi geliyor. Ama iyi bi haberim var doğurduğun gibi geçiyor 😅
doee2022 Maden ne yaparsam asla geçmedi su içsem bile midem kavruluyordu. Rennie duo şurup şişelerce içtim. En son doktoruma artık yemeden içmeden kesildiğimi söyleyince sabahları aç karna içmem için lansor yazdı. Şuan çok mutluyum sıfır yanma her istediğimi de yiyip içiyorum 😁 şurup falan hiç gerek kalmadı.
Maden Rabiaseher dondurma nasıl geciriyor iyi mi geliyor sade soda içiyorum sürekli rennie duo diye şurup var onu da içiyorum ama hala yanıyor ☹️
Melismelo 29+5 aynısını bende yaşıyorum malesef normalde gastrit sorunum vardı mide hapı kullandığım halde pek faydası olmuyor
Maden Melismelo çok zor bir durum mide rahatsızlığı çok huzursuz oluyorum rahat rahat istediğimi yiyemiyorum rennie duo diye mide ilacım var onu kullanıyorum doktorum vermişti ama o da fayda etmiyor
Maden tarcinnnn son yazdığıniz mutlu etti beni nasıl yani doğumdan sonra mide rahatsızlığım mi geçiyor. İnsllah çok isterim artık istedigim herşeyi istediğim kadar rahat yemek istiyorum yine bazen yiyorum ama sonra pişmanlığını yaşayıp rahatsizlaniuorum bunu yaşamak istemiyorum artık. Rennie duo şurubu soda leblebi süt hepsini tükettim iyi gelsin diye hiç gelmedi leblebi Baden asiti emermis midede dediler yedim dün gece afedersiniz asitle boğazım midem yanarak geri çıkardım midemde ki asit boğazımı yakıyor resmen çıkartırken Allah kimseye bu durumu yaşatmasın hele ki hamilelik döneminde 🤲🤰👼☹️
Essra32 tarcinnnn bende aynı durumdayım bir şişesi bir.hafta dayanmıyor saatlik olsa rahatlatıyor dogurunca geçmesine cok sevindim
tarcinnnn Maden mide yanması geçiyor. Benim normalde rahatsızlığım yoktu. 4. Ayımda mide yanması başladı ilk zamanlar kullanmadım ama 6. Aydan sonra gaviscon bağımlısı olarak yaşadım. Doğduğu gün ilk kez midem yanmayınca aa geçti demiştim 😂😂 ben de neler denedim ama beyaz nohut ve süt ek olarak iyi geldi. İnşallah size de iyi gelir 🙏🏽🌸
Maden tarcinnnn sevindim geçmesine sizin adınıza inşallah benim de geçer. Süt içtim ama fayda etmedi beyaz nohut nasıl nohutu direk yicekmiyim sert ama
tarcinnnn Maden yok çerez olan beyaz nohutlar yok mu Atamın favorisi olan 😂 onlar baya iyi geliyor. Beyaz leblebi olarak da geçiyor olabilir https://www.cankardeslerkuruyemis.com/urun/duble-beyaz-nohut
tarcinnnn Essra32 benim de en büyük krokum devam etmesiydi. Allah düşmanımı. Başına vermesin valla sağlık çok önemli. Kimseyi sağlıkla sınamasın 🙏🏽 İnşallah sizin de geçecek azcık daha sabır 🥰
Essra32 doee2022 lansor bende kullandim başlarda gerçekten iyi geldi ama sonra o da ise yaramamaya basladi
Maden doee2022 kaç haftaliksiniz siz. Çok sevindim geçmesine ben içiyorum şurubu midem içince şurubu bi eksiyor bir tuhaf oluyor sonra geçiyor ama yanma devam asitligi resmen boğazımda hissediyorum
Haticecebrail21 Maden Gaviskon şurup var aşırı iyi geliyor bana doktorum yazmisti mide yanmasi ve eksimesi icin.Her yemek sonrasi maden suyu iciyorum eger ki gecmezse 1 tatli kasigi kadar şuruptan iciyorum.Naneli oldugundan mide oyle bir serinliyor ki ohhh cekiyorsunuz😊
Maden Haticecebrail21 doktorum rennie duo vermişti gaviskon bilmiyorum ama 18 inde randevum var o zmaan soylycegm doktora maden suyu hep içiyorum zaten. Mide sorunu çok zor ☹️
Haticecebrail21 Çikolatadan baharatli yiyeceklerden uzak durun.Ektradan yogurt,süt,elma,maden suyu cok iyi geliyor.son care olarak da az once dedigim gibi gaviscon surup
Maden Haticecebrail21 baharatlı birşey yemiyorum ama çikolata 🍫 vazgeçilmezim ama onu da kararında yiyorum bazen çok kötü olunca yemiyorum bile. Ekstra olan yicekleri bende yiyorum elma hariç yarın elma da alcam onu da yicem bir kaç kişi daha demişti çünkü