Ebruka02 Merhaba arkadaşlar 2 gündür aşırı derecede sık idrara çıkıyordum ve idrarımı yaparken de ağrı oluyordu bugün idrar tahlili verdim doktorum enfeksiyon çıktığını ama az olduğunu söyledi antibiyotik vermedi o yüzden bir tane suda içmem için toz bir ilaç verdi. 2-3 gün sonra tekrar tahlil yaptıracağım ama bana tavsiyeleriniz neler ilaç dışında doğal yollar var mı ekstradan yapabileceğim ilk defa başıma geliyor 31. Haftadayım gebelikte bebekte bir sıkıntı yok dedi doktorum.
Dilaraortacc1 Ebruka02 günde 3 3.5 litre su iç en etkili yöntem o icebildigin kadar fazla ic suyu sik idrara çıkacaksın ama rahatladigini goreceksin
zeynepikra_61 Ebruka02 kuru dut çayı diyorlar iyi geliyormuş bende deneyeceğim bir türlü alamadim 🤷🏻♀️
Deletedmom_7 Ebruka02 doktorunuzun verdiği ilacı mutlaka kullanın kullanmamazlık etmeyin Onun dışında bol su için çamaşırlarınızı 90 derecede diğer çamaşırlardan ayrı granül sabunla yıkayın Bunu da bana buradaki bir hanımefendi tavsiye etmişti onun sayesinde enfeksiyonum geçti o gün bugündür de alıştım hep öyle yapıyorum
Dilaraortacc1 Ebruka02 bende 2 litre içiyordum yaklaşık 4 aydır enfeksiuonum geçmiyor 3 kutu antibiyotik bitirdim 1 fitil bitirdim şimdi 1 haftadır zorluyorum kendimi 3 litre su içmek için şimdiden aşırı rahatladım
Ebruka02 zeynepikra_61 siz de mi şu an aynı sorunu yaşıyorsunuz? Ben de bugün karın ağrısı da çıktı gaz sancısı da olabilir gerçi bilemiyorum 🥺
SbhtYlmz zeynepikra_61 bu sallama çay şeklindeki bitki çayımı oluyomuş bahsettiğiniz kara dut çayı.yoksa kendimizmi kaynatcaz kurusunu bulup
Dilaraortacc1 Ebruka02 oluyormuş valla sordum ben bebegime geçmiş mıdır diye dogmadan bilemeyiz suan gelişiminde sorun yok dediler ama idrar enfeksiyonu erken doğuma kadar yolu var kusacak kadar olsan da zorla bol bol su iç benim gibi olmaz 🥺
TeoMom Ebruka02 Haftadayım şu ana kadar hiç olmadı yani yaptığım şey bol su ve içi çamaşırını sık değiştirmek hem de iç çamaşırını ütüleyip giyebilirsin o da etkili oluyor
Ebruka02 TeoMom ben her gün değiştiriyorum ve ütülüyorum aslında ama başka neyle alakalı kapılabilir bu enfeksiyon? Mesela ben gece üstümü hiç örtmem ve yatak odam çok serin olur bununla alakalı olabilir mi?
mommytobe_ Ebruka02 suyunu kaynatip ic canim sogut ama ayaklarini da sicak tut evet havalar sicak ama ayaktan hemen kaparsin enfeksiyonu cok soguk seyler icme nar suyunu arastir enfeksiyon sokucu etkisi var ama hamilelikte icilir mi bilmem bi bak istersen
TeoMom Ebruka02 Sanmam canım ben de öyleyim klima karşısında uyuyorum buz gibi oda da bazıları daha yatkın oluyormuş ama sürekli tekrar edebiliyormuş
berceste5155 SbhtYlmz canım kuru duttan yapılıyor 15 günlük bir kür 1 su bardağı suyu kaynatıyorsun içine 1 yemek kaşığı kuru dutu katıyorsun biraz kaynatıp soğumaya bırakıyorsun (fazla kaynatınca haşlama tadı veriyor ben öyle sevmediğim için biraz fokurdattım suyu) soğuduktan sonra içiyorsun dutu da yiyebilirsin sabah akşam aç karnına tüketiliyor şiddetli enfeksiyonum vardı değerlerim 1000 den aşagı olmuyordu ben bir hafta denedim evde dut bittiği için devam edemedim bir hafta sonunda tahlil verdim değerim 140 çıktı çok az enfeksiyonun var dedi doktor tek kullanımlık şase yazdı
zeynepikra_61 SbhtYlmz beyaz dut kurusunu kaynamış suya koyup 10-15 dakika bekletiyormusuz sabahları iciyormusuz bir bardak enfeksiyon icin faydaliymis araştırdım baya iyi diyorlar ama bakalım 🤷🏻♀️
Btl7 @Ebruka02 Ben 12-13. Haftamdan beri uğraşıyorum antibiyotik kullandım bir hafta rahatlattı şimdi sanırım yine hafiften kasık ağrısı başladı 😔 ve günde en az 3- 4 litre su içiyorum çok afedersiniz idrara gitmekten yoruldum ama beni bırakmıyor 😫 sık iç çamaşır değiştiriyorum yüksek derece de yıkıyorum bir fayda etmiyor bende bilemedim iyi gelen bir şey varsa bilen varsa şurada durayım bende
dentin Ebruka02 bol bol su içmek, dut kürü var onu yapmak, içme suyuna limon katmak, sulandırılmış doğal sirkeyle vajen dış duvarını silmek, idrarı çok biriktirmeden yapmak Tabi doktorunuza danışın yine de ben bunları uygulamıştım rahatlamıştım.