AyseZ Kızlar merhaba.. 39+1 im. Gerçek doğum sancısı için Nst değerin kaç çıkması gerekiyor? Ben bugun yarım saat kaldım. İlk 20 dk 20 nin üzerine çıkmadı. Son 10 dk 35 le 70 arasında gitti geldi. Ama ben hiç bişey hissetmedim bu süre zarfında. Buarada bebek doğum kanalında, rahim ağzı inceliğim 2.6 cm. Açılmam yok. Daha önce nst ye giren varsa yorum yazabilir misiniz. Şimdiden teşekkürler ..
AyseZ hills ilk 20 dk da bişey olmayınca sancımın olmadığını söyledi. 10 dk lık periyotlarda birden fazla sıçraması gerekiyo gibi bişey söyledi, bir de haftasını beklemek istiyo. Siz girdiniz mi , nasıldı sonucu ?
aren6161 nurrrrrr 32den beri alıyor devlet hastanesi kendı ozel doktorum hıc almadı daha onada devlettkı snclarmı gosterıom hep zaten hıc sancı cıkmadı 🙄 hyırlısı olduk 39bakalm ugn bsey cıkcakmı yoksa gssettklerm hepmı yalancı😱🙈
nurrrrrr Busranurasikk ben 32 haftadayim da . haftaya doktora gideceğim yapar mı ki diy3 merak ediyorum da
Busranurasikk nurrrrrr bende 32 deyim çalışabilir raporu alacağım cuma günü 32 olunca ama diğer randevum zaten 36 da 4 hafta sonra yani
nurrrrrr Busranurasikk ayniymisiz😀 siz bu cuma gideceksiniz bakalım yapack mı size yaparsa belki de haftaya ben gittiğim de yapar.
Busranurasikk nurrrrrr ben pazartesi muayene oldum ama kuzum rapor İçin gideceğim tek ama zaten 36 dan önce almıyormuş erken Doğum riski yoksa 🙈