susuderler Kızlar devlet hastanesi ya da üniversite hastanesine gidenlere soruyorum, düzenli nst ye girmeye başladığımızda doktor muayene odasında mi bağlıyor yoksa direk acile mi giriş yapıyoruz?
Kleopatraa susuderler Normal kontrole gittiğinde seni Nst odasına yönlendiriyor canım yani ne odasında ne acilde.. Ayrı Nst odasında giriyorsun
hunilimom susuderler nst odası var haftam gelene kadar orda tansiyona bakılıyor kiloma bakılıyor haftam gelince hepsini yapıp sonra nst bağlanıyorum
Kleopatraa susuderler Kaçıncı haftadasınız? Doktorunuz sizi bu konuda bilgilendirir.. Ben hem kadın doğum hastanesine gidiyordum hem özele.. Devletteki iki haftada bir çağırıyordu
11Merve susuderler 32 den 38. haftaya kadar 2 haftada bir gidiyosunuz 38 den sonra her hafta 40 tan sonra 3 günde bir şeklinde