Didem01 Kizlar selam 29. Haftadayiz bugün evin içinde düştüm dizimin üzerine bişi olur mu sizce böle bi olay başina gelen var mii?
Karelinannesi Didem01 canım öyle hafif düştüysen birşey olmaz ama sandalyeden veya yüksekten düştüysen takipte ol. Bebek hareketlerini izle ağrın sızın kanaman var mı diye bak.
durumom2022 Didem01 Bende bi kere balkonda yere düştüm ayağım kaydi ama öyle sert değildi kendimi tutmuştum totomun üzerine düşmeyim diye dizlerimin üstüne düştüm bişey olmadı şükür inşallah sizinde olmaz ağrı vs olmazsa korkmayın bebeği takip edin 🌸
Baliminannesii Didem01 canım ben merdıvenlerden 6 basamak saydım düştüm popomun üstne Allah’a sukur birsey olmadı çok korkmuştum bende ama kanamam herhngibir ağrın yoksa korkma Allah’ın izinliyle birsey olmaz