HafsaMeyra Benim anaannem 3 kuzenimi de her bezini açtığın da göbeğine baticon sürüp hafiften o düşen yerine sürüp altını değiştirip kapatırdı.Ne enfeksiyon ne bilmem hiçbirşey olmamıştı .Şahsen bende öyle yapmayı düşünüyorum çok güzel düştü bir hafta içinde .Bu sıcaklar da nemli olacağı için düşmesi zor olur terden.Kuru tutulması lazım o bölgenin .