Anneolmak188 ilk defa gidiyorsun, hormon tahlilleri adetin 2-3-4.gunlerinde yapılır. Muhtemelen hormon tahlili için tekrar çağırır. Şu an sadece yumurtalıkların kontrol eder ovulasyon olup olmadigini söyler. Ne kadar süredir bebek denedigini, adet düzenini sorar. Yani gidince öğrenirsin soru cevap şeklinde olur. Kaç yaşındasın merak ettim