Funs 39+4’üm. Doktor 40’ta hastaneye gel dedi. Sezaryen olmak zorunda kalırım diye korkuyorum. Açılma ve sancı olsun diye denemediğim yol kalmadı nerdeyse. Kasıklarımda ve vajinamda baskı var. Ama ciddi bir sancım yok. Açılma için başka önerisi olan var mı?
mommytobe_ Funs hurma yiyor musun gunde 5-6 taneye zorla kendini bir de hareket arastir acilmaya yardumci
taninmayananne Funs sicak suya oturabilirsin legen havuz vs biseye sicak su doldur icine otur. Hurma ye, merdiven inip cikabilirsin bol yuruyus yap bide
Mavininbiri Funs Bende 3 gün önce 39+4 de doğum yaptım. Artij sıkılmıştım bayağı doğum başlasın diye squat yaptım doğumdan 1 gün önce,bol hurma, yürüyüş, birkaç kere sıcak banyo, eğilip kalkma, ilişki ile 39+4 de oğlumu kucağıma aldım çok şükür