Htcdb 7 + 4 gebeyim 2 gündür ağzımın tadı ciddi anlamda yok ne yersem yiyeyim yediğim seyin tadını alıyorum ama ağzımın tadı hemen geri gidiyor cok kötü oluyo sakız cignesem bile yavan geliyor ne önerirsiniz aranızda bu durumu yasayan varmı
Htcdb Selosshh Yok cok sükür değilim 🥰 herseyin tadını alıyorım koku felan var sadece agzımın tadı yok bi değişik oluyo 🙈
Melismelo O haftalarda bende öyleydim sürekli araba tutmuş gibi ağzımın tadı cok kötüydü 😕 13-14. Haftadan sonra gecmişdi