DefneErva Eğer yanlış giden bir şey varsa hastaneye gitmekte geç kalırsanız o zaman üzülürsünüz ben 26 lı haftalarımda hareket azlığından tedbir olsun diye gitmiştim giderkende sizin gibi abartıyo falan dicekler diye düşünmüştüm sonra üç gün hastanede yattım yani tedbir amaçlı mutlaka gitmenizi öneririm bir şey olmasa bile içiniz rahat eder 🌸