Ysn bugun bende sefakoy medipole gittim bu ikinci gidisim salak salak tavirlar sanki ordinaryus,profesor falan var karsimda gercekten biseyden anladiklari yok ikidir oraya farkli doktorlara gittim adet tarihimi bilmiyorum diyorum nasil bilmezsin yaaaa diyo bana duzensiz nerden bilebilirim dedim,gecen gittigimdede esime soruyo istenilen bi gebelikmi diye beni iceri yolluyo oturmus esimle sohbet ediyo gercekten bu insanlari kim doktor yapiyo kim ozel hastanelere yerlestrio anlamiyorum gecmis olsun cok ne diyim ki iyi doktor bulmak gercekten cok zor