Ben travazol kullandım evet gerçekten rahatlatıyor, doktorumda engel koymadı sadece uyardı kaşıntını alacak kadar sür. kortizonlu olduğu için derini inceltiyor daha da arttırır anlık azaltır demişti. Anlık kaşıntınizi alması için sürün rahatlayın ama doktora mutlaka gidin. Ancak yaşayan bilir gerçekten acı verici 😣😣 geçmiş olsun