33+3 üm bende aynı durumdayım, ishal durumunu bebeğin bağırsaklara yaptıgı baskıdan dolayı oldugunu düsünüyorum cünkü belli aralıklarla oluyor. Giren ağrılarada alıstım artık ağrımasa tuhaf gelicek. Yalancı sancılar, kasılmalar ve catı ağrıları yasıyoruz sanırım doğum yaklaştıgı icin. Ben doktoruma ekstra danısma geregi görmedim, iciniz rahat degilse siz danısın daha iyi hissedersiniz kendinizi:)