Si-bel En iyisini doktorlar bilir ama benim bildiğim tecrübe ettiğim kadarıyla yeri dar ondandır canım. İlk gebeliğimde de ikincisinde de aynı şeyleri yaşadım. Hatta bu ikincisi ilk göz ağrıma göre daha çok kasıyor kendini ve çok yakıyor canımı. Yine de kontrol gününde doktoruna konuyu anlat canım 😊 birde bebeğin iriliğiyle alakalı. İri bebekse biraz fazla can acıyabiliyor 🤭