E0558 ben ben ben, korkum yok ama utanma var:) hatta dün ben de başlık açtım bununla ilgili, utana utana nasıl ıkınılır diye, herkesin söyledigi “o an aklına utanmak asla gelmiyor” :) biz her gün göstermiyoruz ama onlar hergün görüyor, o yüzden bizim icin sıradan gelmiyor. sanırım dişçinin ağız görmesi gibi bir durum. Dert edip stres yapmayalım akısına bırakalım en iyisi:)