33+3üm son 4 gündür falan oğlumun hareketleri azaldı, baş geliş pozisyona dönmüs zaten, sık sık hıckırık tutuyor, konuştuğumda ve elimi karnıma koyduğumda hareket ediyor ama onun dısında pek etmiyor, zıp zıp zıplardı normalde, bu haftalarda yavaşlaması normal diye okuyorum her yerde. Sizde de aynı durumu yaşayan oldu muuu?