Kızlar ilk gebeligimde çatı muayenesi olduğum an dogumun başlamış dedi eve yollamamisti doktor hastanede kalmıştım , şimdi ikinciyi bekliyorum haftaya 37. Haftama giricem çatı muayenesi yapicam dedi önden söyledi hazırlıklı gitmem için , ama ben çok korkuyorum ya o elini sokar da gene aynı haftada doğum yaparsam diye korkuyorum. Çatı muayenesi doğumu başlatır mi?? Bebeğim ilkine göre çok zayıf .mesela ilki bu haftada 2700 dü ikinci bebeğim 36. Haftada 2300 hani baslatirsa çok zayıf bir bebek olacak bakması da zor böyle olunca. Acaba nst ye girmeyi isteyip sancı yoksa çatı için bir hafta daha beklemeyi teklif mi etsem en azından kilo alsın biraz tetiklenmesin mi desem. Şimdi doktorun tepki vermesinden de korkuyorum benden iyi mi bilcen der gibi. Siz olsanız ne yapardınız bu durumda.