Merhaba anneler. 22 haftalık hamileyim. Sorunsuz bir hamilelik geçiriyorum çok şükür.. Dün karnımda biraz agri gibi şiddetli degil ama agrı oldu. Bügün de sol kasık agrim oluyor ara ara. Normal mi bu durum. Geçen karnımda batma hissi var diye doktoruma gittim bu kadar pimpirikli olma hersey normal agrılar olur dedi ama ilk hamilelik olunca tedirginim. Sol göbek deliği altıyla ara ara agrı oluyor uzanınca sol yanıma rahatlıyor gibi ama bilemedim napsam.🤨