busra14044 Merhaba. 11+5im ilk gebeliğim ara ara bebeğin olduğu yerde sanki toplanıp kasılıp yumru gibi oluyor öyle hissediyorum bu durumu yaşayan var mı ilk deneyimim tecrübelerinizi dinlemek isterim 😊
Aise44 busra14044 10+4 benimki 2 gündür benimde aynı oluyo kıpırtı değil gazda değil yumruk gibi bişey yer değiştiriyo bence bebek o yumru dün eşim bile fark etti bir taraftaki yükseltiyi
busra14044 DidemDnnz bilmiyorum ki bende anlamadım bebeğin olduğu yerde böyle yumru gibi olup sonra geçiyor gaz orda olabilir belkide dediğiniz gibi
Zuhalsebu busra14044 yumurta gibi dediğiniz hissiyat mı görüntü mü Eğer arkaya doğru eğildiğinizde ortaya çıkan bir görüntü ise benim doktorum (bakmadan anlattığım kadarıyla) fıtık dedi Sağlık ocağındaki hemşirem gördü ve rahmimin bu görüntüye sebep olduğunu normal olduğunu söyledi Ama toplanma hissiyatı ise bilgim yok🙈
busra14044 Zuhalsebu yok görüntü olarak değil hissiyat olarak sanki bişey bir yerde toplanıyor sonra geri geçiyor 😊
busra14044 Aise44 benimki de öyleydi seni anlıyorum canım 9-10.haftalarda göz segirmesi gibi oluyordu kıpırtı da oluyordu senin gibi eşime gösterdim oda hissetti burda sormuştum kimse inanmamisti, ama ben emindim bebeğin kipirtisi olduğuna