Çok moralim bozuldu 😂 ben herhalde artık sancılar yavaş yavaş vardır falan diye düşündüm ama 32 haftamda falan daha çok sancım vardı hiç sancım yoktu resmen genelde 4-5 bi sonlara doğru 20 lere çıktı. Böyle olup da ne zaman doğurdunuz ya da hala doğuramayan var mı aramızda. Valla bana da bi sancılar ağrılar giriyor gün geçtikçe artıyor ben sancım vardır belki yatış verirler diyordum haftaya nst dediler sadece 😢