Kelebekk-0307 Srdm ağızla çekilen daha kullanışlı bence digeri cok iyi çekemiyor ben ağızla çekiyorum mis gibi oluyor çocuk rahatlıyor anında
Kelebekk-0307 Srdm aldıysanız deneyin önce ben alacaksınız sandm deneyip ona göre karar verin zaten uygun fiyatı
Senna20 Otri bebe güzel ama uçları çok pahalı.ben wee baby nin sarı renkli olan aspiratorunu aldım çok memnun kaldım.ucunu değiştirmeden kullanıyorsunuz.kullandiktan sonra sirkeli suya koyup temizliyorum