Selam kızlar. Bugün 33+3 günlük oldum kontrolüm vardı bebek iki hafta geriden geliyor. Korona oldum on gün önce. Öksürük çok etkiledi. Kasılmalarım var.Kanama da yaşıyorum ara ara. Progestan başladı doktorum. Rahim ağzı da en az 25cm olması lazimken benim 20cm e kadar kadar gerilemis. Bu durumu yaşayan oldu mu. Evde tamamen dinlenme durumunda olmamı hatta gerekirse yatış önerdi. Önerilerinizi bekliyorum.