İyi günler her kese. 6 aydır bebek istiyorum. Hormon bozukluğu falan kürlerle otlarla yerine geldi şükür. Ben bu ay adetimin 3- cü gününde kadın doğum doktoruna gitmeyi planlarken malesef önümüzdeki hafta doktor tıklım tıklım dolu. Acaba adetden 10-12 gün sonra gitsem olurmu? Bu arada rahim filmi falan da çekilmeyi düşünüyordum😥😥😥😥